Skip to content
Caktimin e takimeve
1. Gjinia :
Femër
2. Mosha::
32
3. Njësia e Vetëqeverisjes Vendore::
Sukth
4. Organi i administratës publike me të cilin keni pasur kontakt::
Administratori
5. Shërbimi u ofrua nga: :
b. Njësia e vetëqeverisjes vendore
Ndihme ekonomike
7. Fusha tematike e shërbimit që kërkuat nga organi i administratës publike: :
e. Shërbimet e mbrojtjes sociale (p.sh. aplikimi për ndihmë sociale, vërtetim për pagesën e aftësisë së kufizuar, përfitimi i statusit të jetimit etj.)
Të tjera:
Ndihme ekonomike
8. A po e kërkoni për herë të parë këtë shërbim të veçantë?:
a. Po
9. Si do e vlerësoni përvojën tuaj të përgjithshme me ofrimin e shërbimit?:
b. Pozitive
a. Shpejtësia e ofrimit të shërbimit (edhe për shërbimet digjitale):
2 – i/e pakënaqur
b. Organizimi i punës (p.sh. disponueshmëria e informacionit, mundësia e planifikimit, shmangia e pritjeve në radhë, etj.) (edhe për shërbimet digjitale):
3 – i/e kënaqur
c. Mirësjellja e nëpunësve civilë (për shërbimet fizike):
3 – i/e kënaqur
d. Përshtatshmëria e vendndodhjes së godinës së institucionit (distanca fizike, qasja në adresë përmes transportit publik, etj.) (për shërbimet fizike):
3 – i/e kënaqur
a. Koha për të marrë shërbimin është shkurtuar.:
3 - jam dakord
b. Procedura për marrjen e shërbimit është thjeshtuar në krahasim me përvojën time të mëparshme. :
3 - jam dakord
c. Zyrtarët japin përgjigje të qarta për pyetjet e mia. :
3 - jam dakord
d. Grupet e mënjanuara trajtohen me kujdes të veçantë (personat me aftësi të kufizuara, gratë shtatzëna, nënat me fëmijë, etj.). :
3 - jam dakord
e. Organi i administratës siguron akses për personat me aftësi të kufizuara dhe nënat me fëmijë në karroca (rampa aksesi, ashensorë, gjerësi adekuate e dyerve, etj.).:
3 - jam dakord
12. A keni ndonjë koment shtesë në lidhje me ndonjë aspekt të ofrimit të shërbimit?:
Serioziteti
13. A keni pasur mundësinë ta merrni këtë shërbim tërësisht online?:
a. Po
14. A keni pasur mundësinë të përfundoni ndonjë pjesë të procesit të marrjes së shërbimit online (p.sh., caktimin e takimeve, pagesën e tarifave administrative, dorëzimin e dokumenteve, etj.)?:
a. Po
15. A keni përdorur ndonjë shërbim të qeverisjes elektronike (e - Albania) deri më tani? :
a. Po
16. Sa të kënaqur jeni me shërbimet e qeverisjes elektronike ( e – Albania) në shkallën 1 deri në 4?:
3 – i/e kënaqur
17. A keni ndonjë sugjerim për përmirësimin e funksionimit të administratës publike dhe ofrimin e shërbimeve ndaj qytetarëve?:
Sqarimin
Pajtohem që përvoja ime të ruhet në bazën e të dhënave të ekipit WeBER2.0 dhe jap leje që ajo të shpërndahet në mënyrë anonime në këtë Platformë.:
Jam dakord